17. toukokuuta 2010

Tällaisena kesäyönä en halunnut mennä nukkumaan


Viimepäivinä on tapahtunut kesäkesä-asioita. Olen herännyt aivan aikaisin aamulla (valon tulvittua ensin huoneeseeni) ja mennyt ulos lämpimään aurinkoon kahvikupin kanssa. Ottanut pinkan lempparilehtiä kainaloon sekä mehua mukaan ja mennyt nurmikolle pyyhkeen päälle (tai ilman) lötköttelemään. Oon saanut pikkuista päivetystä ja siitä onnellisena en malta olla sisällä ollenkaan. Olen kuullut käen kukkuvan ja se taisikin olla elämäni toinen kerta  kun kuulen sen. Oon myös valvonut myöhään yöhön (ikkuna auki ympäri vuorokauden huoneessani kesäisin) ja kuunnellut ulkoa tulevia ääniä pimeässä huoneessa♥, sekä olen jatkuvasti haaveillut uusista värikkäistä kynsilakoista ja muutenkin lakkaillut kynsiäni koko ajan. :---) Aah autuutta.

Eikös vaan tee hyvää tämä aurinko ja ihmisten hyväntuulisuus? Tekee koko ajan mieli olla jossain menossa. Ei sitä kyllä malta sisällä kökkiä, kun ulkona on paras ilma. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti